Avenida Blondel 27, 7º, 1º

25002 Lleida - España

Condemnen a un lleidatà per empassar-se 300 grams de cocaïna per traficar.

L’Audiència Provincial de Madrid ha condemnat a un lleidatà a un any i mig de presó i a pagar una multa de 36.000€ per un delicte contra la salut pública. Els fets van ocòrrer al març del 2008, quan l’acusat va ser sorprès a l’aeroport de Barajas procedent de Perú amb 300 grams de cocaïna en el seu organisme. La sentència condemna per un delicte contra la seguretat pública ja que l’acusat va d’empassar-se 300 grams de coca per a traficar donat que en el mercat negre aquesta hauria arribat a un preu de 35.993€. No obstant, el tribunal rebaixa la pena ja que considera provat que l’acusat té un trastorn mental lleu moderat que disminueix la seva capacitat intel.lectiva i volitiva.
Es tracta de la tercera condemna a aquest any contra lleidatans sorpresos amb droga a l’aeroport de Barajas.
Diari el Segre. 16 de juliol de 2011.

Els recordem que el tràfic de drogues es troba tipificat en el nostre Codi Penal:
Artículo 368. Los que ejecuten actos de cultivo, elaboración o tráfico, o de otro modo promuevan, favorezcan o faciliten el consumo ilegal de drogas tóxicas, estupefacientes o sustancias psicotrópicas, o las posean con aquellos fines, serán castigados con las penas de prisión de tres a seis años y multa del tanto al triplo del valor de la droga objeto del delito si se tratare de sustancias o productos que causen grave daño a la salud, y de prisión de uno a tres años y multa del tanto al duplo en los demás casos.
No obstante lo dispuesto en el párrafo anterior, los tribunales podrán imponer la pena inferior en grado a las señaladas en atención a la escasa entidad del hecho y a las circunstancias personales del culpable.

Si vostè ha estat víctima o l´acusen de qualsevol tipus de delicte confiï en nosaltres, truqui al 973281424 o envii un é-mail: info@horcajada-abogados.com i l’atendrem gustosament.

Bufet Horcajada.

© Copyright. Horcajada Abogados . Todos los derechos reservados.